Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014

''ORIENTAL FLAME'' Η ΦΛΟΓΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ Soaps on a rope....

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ETSY
https://www.etsy.com/listing/207281931/oriental-flame-soaps-on-a-rope-phloga-ts?ref=shop_home_active_1

Η γιορτη ενος αγαπημενου μου προσωπου,μου εδωσε την εμπνευση να φτιαξω αυτη την συνθεση με σαπουνακια ,πλεγμενη με μακραμε νημα και ενθετες χαντρουλες...

Ειναι ενα πανεμορφο δωρο για αγαπημενα προσωπα,το συστηνω ανεπιφυλακτα...

Ειναι melt & pour μεθοδος
Συστατικα ασπρη βαση γλυκερινης,εμπλουτισμενης με γαλα κατσικας,με χειροποιητο λαδακι λεβαντας και τριανταφυλλου απο τα χερακια μου!

Χρωματισμενα με micas

                      και αρωματισμενες 
με αρωμα γλυκειας λεβαντας-η Light purple καρδουλα-
 Αιθεριο ελαιο τριανταφυλλου η  ροζ καρδουλα,
και με αρωμα blue-αρωμα δροσιας,φρεσκαδας- η πεταλουδα και το γλυκο μικρουλικο αρκουδακι...



Η πλεξη με μακραμε ειναι χειροποιητη απο μενα,καθως και η φουντιτσα και το ροζ τριανταφυλλακι στο τελος της κατασκευης...

Γκλιτερ ,χαντρουλες και παγιετες στολιζουν την πεταλουδα η οποια ειναι διχρωμη,κιτρινη και γαλαζια.

Η ροζ καρδουλα ειναι και αυτη διχρωμη -ροζ ανοιχτο και ροζ σκουρο...

Moσχοβολαει και γεμιζει με γλυκες νοτες Ανατολικης μαγειας τον προσωπικο σας χωρο!

Τιμη για την ΦΛΟΓΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ
20 ευρω

Ιδανικη για δωρο γενεθλιων, εορτων, παρτυ....

παραγγελιες στο exdrompe@hotmail.com
                                      H
ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ETSY -πληρωνετε                            μεσω paypal-
https://www.etsy.com/listing/207281931/oriental-flame-soaps-on-a-rope-phloga-ts?ref=shop_home_active_1



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου