Παρασκευή 21 Αυγούστου 2015

ELENI'S PAIN RELIEF HERBAL SOAP

ELENI'S PAIN RELIEF HERBAL SOAP
Δειτε την αναρτηση μου στο μαγαζι μου στο etsy
https://www.etsy.com/listing/244976263/elenis-pain-relief-herbal-soap?ref=shop_home_active_2

Επελεξα τα καταλληλα βοτανα για την αντιμετωπιση του πονου,και τα εκχυλισα ενα ενα μεσα σε Παρθενο Ελληνικο Ελαιολαδο...

Με το πολυτιμο αυτο λαδι εφτιαξα σαπουνι ψυχρης μεθοδου...
Ειναι βοηθος σε καθε μυοσκελετικο πονο, πονους στη μεση,στα ισχια,στα γονατα,στην πλατη..
Ιδανικο για τους ρευματισμους,τα αρθριτικα,ρευματοειδη αρθριτιδα,φλεγμονες...

Πλυθειτε και αφειστε ολα τα πολυτιμα συστατικα του να εισχωρησουν στο δερμα σας και να κανουν την δουλεια τους....
Ο αφρος του δεν ειναι τοσο πλουσιος οσο των αλλων σαπουνιων αλλα ειναι αυτος που θα σας χαρισει την ανακουφιση απο τους πονους των αρθρωσεων..

Σε συνδιασμο με τις κεραλοιφες μου,εχετε μια ασπιδα προστασιας για τους πονους σας...


Δειτε τις κεραλοιφες μου στο μαγαζι μου στο etsy


ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ
Εκχυλισα ενα - ενα αυτα τα πολυτιμα βοτανα μεσα σε Παρθενο Ελαιολαδο
Σπαθολαδο
Εκουιζετο
Κουρκουμα
Αρπαγοφυτο
Τζιντζερ
Αρνικα
Προσθετα
Κοκκινη καυτερη πιπερια σε σκονη
Τζιντζερ σε σκονη
Κουρκουμα σε σκονη
Μαυρο Πιπερι σε σκονη
Μεντα αποξηραμενη
Καυστικη Σοδα
Απεσταγμενο νερο

Τιμη σαπουνιου   5 ευρω
βαρος σαπουνιου 130 γραμμαρια


Στειλετε μηνυμα στο exdrompe@hotmail.com

η στη σελιδα μου στο facebook






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου