Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

''GOLDEN MEMORIES'' Fall soaps by Eleni

''GOLDEN MEMORIES'' Fall soaps by Eleni
Δειτε τα σαπουνακια μου στο μαγαζι μου στο Etsy
https://www.etsy.com/listing/249016425/golden-memories-fall-soaps-by-eleni?ref=shop_home_active_1


Ενας ομορφος ιβισκος στη γλαστρα μου και η πρωτη βροχη για φετος ηταν η εμπνευση μου για να φτιαξω τα πρωτα μου Φθινοπωρινα σαπουνακια...

Μοσχοβολανε μηλο με μπαχαρι,και τα χρωματα του Φθινοπωρου που τους εχω δωσει τα κανουν ιδανικα για την εποχη...

Ομορφα φθινοπωρινα φυλλα στολιζουν το εσωτερικο τους,μαζι με χρυσες νοτες χρωματων και μπολικο χρυσο glittter...
Bαρος καθε μπαρας 125-130 γραμμαρια


Συστατικα διαφανη βαση γλυκερινης με αλοη,φυλλα δενδρων απο γλυκερινη,glitter,χρυση mica, Αρωμα Apple Spice...


Tιμη 4 ευρω το κομματι το τετραγωνο σαπουνι



Τα σαπουνακια σε σχημα φυλλου,πανε σετ
Βαρος 100 γραμμαρια και τα δυο
τιμη 4 ευρω
Τα παιρνετε σε ομορφη συσκευασια δωρου...



''Pirate's Treasures'' Οι Θησαυροι του Πειρατη...
Σαπουνακια γλυκερινης σε σχημα πολυτιμων λιθων...

Aqua marine, ζαφειρια,σμαραγδια,αμεθυστοι,ρουμπινια κανουν παρελαση μπροστα σας...

συστατικα διαφανη γλυκερινη με αλοη,glitter,αρωμα Apple spice...
12 πολυτιμοι λιθοι απο σαπουνακι ...βαρος 20 γραμμαρια
Τιμη 2 ευρω


''LOVE ME''καρδουλες
Ιδανικες για σαπουνακια επισκεπτου...
στολιζουν,αρωματιζουν αλλα και πλενουν ιδανικα χερια και προσωπο...

Μοσχομυριζουν Apple Spice...
6 καρδουλες Βαρος 40 γραμμαρια
Τιμη 3 ευρω

Ειναι πολυ καλες και για την φυλαξη των ρουχων σας και για τα συρταρια σας...μοσχοβολανε!


Ολα τα παιρνετε σε ομορφη συσκευασια δωρου...
στειλετε μηνυμα στο exdrompe@hotmail.com

η στη σελιδα μου στο facebook




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου