Τρίτη 31 Μαΐου 2016

Heart of Melon and Melon Delights soaps by Eleni

Kαλοκαιρακι εφθασεε,,,
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ETSY
https://www.etsy.com/listing/398300007/heart-of-melon-and-melon-delights-soaps

και ενα απο τα πιο φινα και μυρωδατα φρουτα του ειναι και το γλυκο πεπονακι...



Εφτιαξα λοιπον στον Νεραιδοκηπο μου μια λαμπερη πεπονενια καρδια ,μαζι με μικρες καρδουλες ,κογχυλι και ζελεδακια ολα σαπουνενια και πεπονενια...






Η  μυρωδια τους ειναι απεριγραπτη...
Γεμιζει ολο το σπιτι απο την ευωδια φρεσκοκομμενου πεπονιου και η ομορφια τους στολιζει καθε γωνια του σπιτιου μας...



Ο αφρος τους βελουδινος ,περιποιειται ιδανικα το προσωπο και το σωμα μας αλλα και τα χερακια μας...και ολοι αναρωτιουνται την πηγη της ευωδιας!!!




Συστατικα

Βαση λευκης και διαφανης γλυκερινης
Γαλα κατσικας
Χυμος φρεσκου πεπονιου
Χρωμα pigment
Aρωμα Melon Silk
Glitter




Tιμη για το σαπουνι ''Heart of Melon''   5 ευρω
Βαρος καρδιας     120 γραμμαρια




Τιμη για καρδουλες         0.30 ευρω...
Βαρος καθε καρδουλας   7 γραμμαρια




Τιμη για μικρο ζελεδακι    50 λεπτα
Βαρος ζελε                           18 γραμμαρια




Τιμη για το κογχυλι    2 ευρω
Βαρος κογχυλιου         25 γραμμαρια





Ελαχιστη  παραγγελια

Ενα σαπουνι ''Heart of Melon''    5 ευρω

η   10 καρδουλες συν 4 ζελεδακια  5 ευρω

η  3 κογχυλια .........6 ευρω




Παραγγελιες στο email  exdrompe@hotmail.com
 Η Στη σελιδα μου στο facebook
https://www.facebook.com/jerusalemsangel

Η πληρωνετε μεσω paypal στο μαγαζι μου στο ETSY
https://www.etsy.com/listing/398300007/heart-of-melon-and-melon-delights-soaps

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου