Κυριακή 5 Ιουνίου 2016

''Santorini my Love'' soap by Eleni

SANTORINI MY LOVE -ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ

Δειτε το μαγευτικο μου σαπουνι στο μαγαζι μου στο etsy
https://www.etsy.com/listing/385389914/santorini-my-love-soap-by-eleni

Ειμαι ερωτευμενη με την Σαντορινη....
Η μητερα μου καταγεται απο εκει...




Η ομορφια της ειναι απεριγραπτη..Εφτιαξα λοιπον ενα σαπουνι γλυκερινης ανταξιο της ομορφιας της...


Ειναι ενα 3d soap που οταν το κοιτας νομιζεις οτι βρισκεσαι σε παραλια που το απαλο κυμα σκαει πανω της τρυφερα και αγκαλιαζει πληθος θαλασσιων πλασματων....


Αστεριες,καβουρακια,κογχυλια και βοτσαλακια πανω στην αμμο της παραλιας δεχονται το χαδι του καταγαλανου νερου...


Επιπλεον υπαρχει μεσα στο σαπουνακι κογχυλι,βοτσαλακια και αμμος απο την Σαντορινη...



Συστατικα

Λευκη και διαφανη βαση γλυκερινης
Αλοη βερα
Γαλα κατσικας
Μπολικο glitter
Χρωμα pigment
Aρωμα θαλασσινης αυρας ,το ακαταμαχητο 
BLUE Q



Eιναι ενα σαπουνι πραγματικο στολιδι...


Συλλεκτικο κομματι γιατι ειναι ελαχιστα τα κομματια που θα φτιαξω.....


Αγγιξτε το,μυριστε το,κλειστε τα ματια και μεταφερθειτε νοερα στην Καλντερα της Σαντορινης....

βυθιστειτε στο απολυτο γαλαζιο των νερων της,,,
Ιδανικο δωρο για ερωτευμενους....


Μην το χασετε....


ΤΙΜΗ 10 ευρω


Βαρος σαπουνιου 140 γραμμαρια


Παραγγελιες στο email exdrompe@hotmail.com


Η στη σελιδα μου στο facebook



Mπορειτε να πληρωσετε μεσω paypal στο μαγαζι μου στο Etsy

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου