Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016

Φρεσκες λοσιον και μασκες προσωπου



Φιλοι μου,
φτιαχνω φρεσκες λοσιον και μασκες προσωπου με δικο μου χειροποιητο ροδονερο και λεβαντονερο, απο τις δικες μου μυρωδατες τριανταφυλλιες και τις λεβαντες...


αλλα και ανθονερα απο δικα μου βοτανα που καλλιεργω...


αναλογα παντα με τις αναγκες του προσωπου σας.

Ενισχυμενες απο τα καταλληλα ΑΙΘΕΡΙΑ ΕΛΑΙΑ ,ΒΙΤΑΜΙΝΗ Ε ,ΥΑΛΟΥΡΟΝΙΚΟ και ΑΡΓΙΛΟΥΣ...
Προτιματε ΠΑΝΤΑ τα χειροποιητα προιοντα χωρις βλαβερα χημικα προσθετα και ουσιες...




ΦΡΕΣΚΕΣ χειροποιητες Μασκες Προσωπου φτιαγμενες με υπεροχα φυσικα συστατικα....


ενδυναμωμενες με τα καταλληλα ΑΙΘΕΡΙΑ ΕΛΑΙΑ και παντα με αγνο Γιαουρτι ,Μελι και Αργιλους μεσα...


Ειναι πραγματικα οτι το καλλιτερο για την περιποιηση του προσωπου μας ...
Χρηση τουλαχιστον δυο φορες την εβδομαδα...


Δινουν ΛΑΜΨΗ στην θαμπη επιδερμιδα, ΕΝΥΔΑΤΩΣΗ, ΑΝΤΙΓΗΡΑΝΣΗ, ΑΠΑΛΟΤΗΤΑ, ΣΦΡΙΓΗΛΟΤΗΤΑ , ΣΥΣΦΙΞΗ....





ΦΡΕΣΚΕΣ ΛΟΣΙΟΝ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Αναλογως της επιδερμιδας μας....



Μια υπεροχη πραγματικα ΛΟΣΙΟΝ ΠΡΟΣΩΠΟΥ γεννηθηκε σημερα...
φτιαγμενη απο ροδονερο και Λεβαντονερο απο τα δικα μου μυρωδατα τριανταφυλλα και τις λεβαντες μου...

και με ΥΑΛΟΥΡΟΝΙΚΟ για απολυτη νεοτητα!!!!


..Βομβα φρεσκαδας,ανανεωσης,αντιγηρανσης,ενυδατωσης και καθαριοτητας για το προσωπακι μας ..
Το βραδυ ,χρησιμοποιειται αφου προηγηθει καθαρισμος με γαλακτωμα ...Αλλα και κατα το διαστημα της ημερας οποτε θελησουμε να φρεσκαρουμε το προσωπο μας...




Προτιματε ΠΑΝΤΑ τα χειροποιητα προιοντα...

Δεν προσθετω κανενα χημικο προσθετο για συντηρηση αλλα μονο τα αιθερια ελαια οπως το τειοδενδρο που ειναι φοβερο και κατα της ακμης του προσωπου,και φυσικα την αγαπημενη Βιταμινη Ε,γνωστη για τις αντιγηραντικες ιδιοτητες της...
παραγγελιες στη σελιδα μου στο facebook 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου